???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
|
Datum začátku úkolu: |
1. 1. 2004 0:00:00
|
Datum ukončení úkolu: |
30. 11. 2010 0:00:00
|
Hlavní řešitel: |
Malý, Stanislav
|
Interní číslo: |
MPS0002595001
|
Kód projektu: |
MPS0002595001
|
Rok vydání: |
2010-11
|
Nakladatel: |
Výzkumný ústav bezpečnosti práce, v.v.i.
|
Místo vydání: |
Praha
|
Počet stran: |
60 s., přílohy
|
Poskytovatel: |
Ministerstvo práce a sociálních věcí
|
Řešitelský tým: |
Opletalová, Zdenka; Hlavičková, Hana; Kuhnová, Irena; Horáčková, Alena; Svobodová, Lenka; Mroziewicz, Dagmar, R.; Franceová, Eva
|
Typ projektu: |
výzkumné záměry - ČR
|
Připojené soubory: |
zz_ projekt 4
priloha 1_reserse_skolni_urazy
priloha 2_popularizace_vysledku.
projekt_4_2004-2010_1
|
Název: |
Mediální a osvětové nástroje kultivace lidských zdrojů
|
Další názvová informace: |
závěrečná zpráva
|
Klíčové slovo: |
BOZP
komunikace
školy
děti
studenti
vzdělávání
pedagogika
didaktika
podniky
podniky malé
podniky malé a střední
podniky střední
podniky velké
monitorování
prevence
úrazy školní
|
Autor: |
|
Anotace: |
Řešení projektu č. 4 „Mediální a osvětové nástroje kultivace lidských zdrojů“ v letech 2004-2010 navázalo na výsledky výzkumného úkolu „Systém osvěty a propagace“ řešeného v rámci výzkumného záměru na r. 1999 – 2003. V další etapě byl výzkumný záměr orientován na dosažení kvalitativně vyššího cíle, kterým byla tvorba aktivního postoje k oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a vytváření pracovní pohody v návaznosti na kulturně společenské změny. Předmětem řešení projektu bylo zjišťování a ověřování vývoje struktury mediálních a osvětových nástrojů v návaznosti na probíhající změny sociálního prostředí, společenských podmínek, demografických struktur a zkoumání vlivu těchto nástrojů na tvorbu názorů a postojů cílových skupin, zejména v oblasti vnímání rizik a vytváření aktivních postojů skupin a jednotlivců k jejich eliminaci.
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|