Anotace: |
Publikace je určena: trenérům a školitelům, kterým poskytne vyčerpávající informace o tom, jak trénink připravit, provést i jak vyhodnotit jeho úspěšnost; personalistům, kteří rovněž různá školení připravují nebo zprostředkovávají – prostřednictvím knihy nahlédnou detailněji do celého tréninkového procesu; manažerům, kteří tím, že pracovníky řídí, je i různými formami vzdělávají a trénují, a proto i manažeři potřebují vylepšovat své trenérské dovednosti. Čtenáři se dozví jaký vztah existuje mezi vzděláváním, učením a tréninkem; proč máte k tréninku přistupovat systematicky a jak se vám tento přístup v budoucnu zúročí; co znamená reaktivní a co proaktivní přístup k tréninku; které analýzy je třeba provést a jak je vyhodnotit, abyste trénink co nejlépe připravili; jak stanovit cíle tréninku a jak je dále strukturovat; proč je důležité hned na začátku určit, jaká budou kritéria, kterými budeme splnění cílů měřit a vyhodnocovat; na které učební principy bychom při přípravě tréninku měli nezbytně pamatovat; jak navrhnout a sestavit program školení; za jakých okolností zvolit správnou formu tréninku či školení (přednášku, demonstraci, vyučovací hodinu, simulaci, seminář, diskusi, vědomostní balíčky, on line výuku atd.); jak posoudit, že školení bylo účinné; co rozumíme tím, že audit školení má obsahovat sedm stupňů; jakou roli hraje při školení instruktor a jaké by měl mít kvality ad. Navíc kniha nabídne řadu praktických materiálů či návodů.
|