Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Photoshop CS2 pro reklamu a marketing : tajemství odhalená zkušeným matadoremk zábavní reklamy |
Další názvová informace:
|
|
Překlad názvu:
|
|
Autor:
|
Soreson, Daniel O. |
Klíčové slovo:
|
editory grafické grafika počítačová marketing Photoshop propagace psychologie reklama |
Anotace:
|
Jak už sám název knihy napovídá, tato kniha využívá vaše zkušenosti s Photoshopem a směruje je na využití v reklamě a marketingu. Chcete-li rychle dosáhnout profesionálních a dokonalých výsledků, které budou mít na veřejnost maximální účinek, pak by tato kniha neměla chybět na vašem stole a měla by vám být vždy po ruce. Inspirujícím způsobem vás provede všemi projekty, s nimiž se můžete ve svém oboru setkat - od animované ilustrace, přes inzerci do časopisů, tvorbu přebalu pro CD nebo DVD, až po filmový plakát či billboardovou kampaň - a to vždy tak, abyste se mohli držet své marketingové strategie, provedli vše po technické stránce správně a ještě dosáhli odpovídajícího designu podle cílové skupiny i dokázali vyvolat ty správné emoce a motivaci zákazníků (převzato z www.grada.cz). |
Vydání:
|
1. vyd. |
Místo vydání:
|
Praha |
Nakladatel:
|
Grada Publishing |
Rok vydání:
|
2007 |
Země vydání:
|
CZ |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název edice:
|
|
Číslo části:
|
|
Název části:
|
|
Označení svazku:
|
|
|
Počet stran:
|
xiii, 211 s. : fotogr., obr. + 1 CD |
Další údaje o rozsahu:
|
, Rejstř. |
ISBN:
|
978-80-247-1860-6 |
Odkaz na dokument (URL):
|
|
Připojené soubory:
|
|
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}