Kniha

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 16598
Překlad názvu:
Vydání: 1. vyd.
Rok vydání: 2007
Nakladatel: Grada Publishing
Místo vydání: Praha
Země vydání: CZ
Jazyk dokumentu: cze
Název edice:
Číslo části:
Název části:
Označení svazku:
Počet stran: xiii, 211 s.  : fotogr., obr. + 1 CD
Další údaje o rozsahu: , Rejstř.
ISBN: 978-80-247-1860-6
Recenze:
Lokace: VUBP
Připojené soubory:
Název: Photoshop CS2 pro reklamu a marketing : tajemství odhalená zkušeným matadoremk zábavní reklamy
Další názvová informace:
Klíčové slovo: editory grafické
grafika počítačová
marketing
Photoshop
propagace
psychologie
reklama
Autor: Soreson, Daniel O.
Anotace: Jak už sám název knihy napovídá, tato kniha využívá vaše zkušenosti s Photoshopem a směruje je na využití v reklamě a marketingu. Chcete-li rychle dosáhnout profesionálních a dokonalých výsledků, které budou mít na veřejnost maximální účinek, pak by tato kniha neměla chybět na vašem stole a měla by vám být vždy po ruce. Inspirujícím způsobem vás provede všemi projekty, s nimiž se můžete ve svém oboru setkat - od animované ilustrace, přes inzerci do časopisů, tvorbu přebalu pro CD nebo DVD, až po filmový plakát či billboardovou kampaň - a to vždy tak, abyste se mohli držet své marketingové strategie, provedli vše po technické stránce správně a ještě dosáhli odpovídajícího designu podle cílové skupiny i dokázali vyvolat ty správné emoce a motivaci zákazníků (převzato z www.grada.cz).
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: