Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele |
Další názvová informace:
|
|
Překlad názvu:
|
|
Autor:
|
Veber, Jaromír |
Klíčové slovo:
|
jakost metody nástroje ochrana požadavky řízení jakosti spotřebitelé vývoj |
Anotace:
|
Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích. Vedoucí autorského kolektivu je děkanem fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. |
Vydání:
|
2. aktual. vyd. |
Místo vydání:
|
Praha |
Nakladatel:
|
Grada Publishing |
Rok vydání:
|
2007 |
Země vydání:
|
CZ |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název edice:
|
|
Číslo části:
|
|
Název části:
|
|
Označení svazku:
|
|
|
Počet stran:
|
201 s. : obr. |
Další údaje o rozsahu:
|
, Bibliogr., rejstř. |
ISBN:
|
80-247-1782-1 |
Odkaz na dokument (URL):
|
|
Připojené soubory:
|
|
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}