Anotace: |
Tato publikace je anglickou verzí německého titulu Akustiche Ergonomie der Schule (C 17 531). Stížnosti na přílišné zatížení hluku ve vzdělávacích institucích byly příčinou pro provedení výzkumu, který si kladl za cíl objasnit potenciální příčiny a důsledky hluku ve školách. Tato studie vysvětluje aktuální vzdělávací trendy a související způsoby pracovního a komunikačního chování v několika třídách na základních školách. Ze studie vyplývá, že zlepšením akustiky učebních místností se zlepšují pracovní podmínky, úroveň hlasitosti klesá, chování studentů v průběhu výuky se zklidňuje a učitelé pociťují menší zátěž.
Tato publikace je anglickou verzí německého titulu Akustiche Ergonomie der Schule (C 17 531). Stížnosti na přílišné zatížení hluku ve vzdělávacích institucích byly příčinou pro provedení výzkumu, který si kladl za cíl objasnit potenciální příčiny a důsledky hluku ve školách. Tato studie vysvětluje aktuální vzdělávací trendy a související způsoby pracovního a komunikačního chování v několika třídách na základních školách. Ze studie vyplývá, že zlepšením akustiky učebních místností se zlepšují pracovní podmínky, úroveň hlasitosti klesá, chování studentů v průběhu výuky se zklidňuje a učitelé pociťují menší zátěž.
|