Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Handling crisis communication in the digital age |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
Jak zvládat krizovou komunikaci v digitálním věku |
Autor:
|
Johnson, Ashley |
Klíčové slovo:
|
informace komunikace krizová sítě sociální situace krizové technologie komunikační |
Anotace:
|
V dnešní době, když nastane krize, lidé se o ní dovědí prostřednictvím médií (např. sociálních sítí). Pro zaměstnavatele znamená vzestup významu digitální komunikace (sociální média nelze v současnosti ignorovat) změnu ve způsobu krizové komunikace se zaměstnanci a jinými dotčenými osobami. Digitální komunikace znamenají větší tok informací, ale jejich menší kontrolu. Pro zaměstnavatele je podstatné v krizových situacích zachovat klid, eliminovat nepravdivé informace a otevřeně komunikovat se zaměstnanci a veřejností. |
Jazyk dokumentu:
|
eng |
|
Název zdroje:
|
Safety and Health |
Ročník:
|
187 |
Číslo:
|
2 |
Rozsah (stránky):
|
s. 46-48 |
Rok vydání:
|
2013 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
handling crisis |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}