Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 21890
Překlad: Jak zvládat krizovou komunikaci v digitálním věku
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: eng
Ročník: 187
Číslo: 2
Rozsah (stránky): s. 46-48
Název zdroje: Safety and Health
Rok vydání: 2013
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: handling crisis
Název: Handling crisis communication in the digital age
Další názvová informace:
Klíčové slovo: informace
komunikace krizová
sítě sociální
situace krizové
technologie komunikační
Autor: Johnson, Ashley
Anotace: V dnešní době, když nastane krize, lidé se o ní dovědí prostřednictvím médií (např. sociálních sítí). Pro zaměstnavatele znamená vzestup významu digitální komunikace (sociální média nelze v současnosti ignorovat) změnu ve způsobu krizové komunikace se zaměstnanci a jinými dotčenými osobami. Digitální komunikace znamenají větší tok informací, ale jejich menší kontrolu. Pro zaměstnavatele je podstatné v krizových situacích zachovat klid, eliminovat nepravdivé informace a otevřeně komunikovat se zaměstnanci a veřejností.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: