Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Präventionsmarketing im betrieblichen Gesundheitsmanagement
Další názvová informace:
Překlad: Marketing prevence v podnikovém řízení ochrany zdraví
Autor: Siebecke, Dagmar
Klíčové slovo: marketing
ochrana zdraví
podniky
strategie
Anotace: Dobře míněné, kvalitní služby v oblasti prevence v mnoha společnostech zasunuty tzv. V zásuvce. Využití marketingových strategií v oblasti péče o zdraví mohou pomoci k dosažení udržitelné nabídky.
Jazyk dokumentu: ger
Název zdroje: BPUVZ
Ročník: 124
Číslo: 4
Rozsah (stránky): s. 181-184
Rok vydání: 2012
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Soubory k článkupraventionsmarketing im betrieblichen
Odborná knihovna VÚBP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@vubp.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}