Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Les contraintes de travail et les stratégies de régulation émotionnelle en centres de relation clientele |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
Pracovní tlak a strategie jak regulovat emoce v kontaktních zákaznických centrech |
Autor:
|
Ribert van de Weerdt, C. |
Klíčové slovo:
|
call-centra emoce prevence psychologie rizika psychosociální stres |
Anotace:
|
V současné době jsou rozšířeným předmětem studií psychosociální rizika a emoce v zaměstnání. Tento článek představuje případovou studii, která se zaměřila na emoce a jejich vliv na činnost call centra. Popisuje, jak zaměstnanci emoce vyjadřují či naopak zadržují. Studie analyzuje vyjádření emocí a jejich vliv na zdraví. Článek ukazuje, jaké strategie lze využít pro zvládnutí pracovního tlaku. Psychosociální rizika jsou zkoumána pomocí nejobtížnějších pracovních situací a z hlediska jejich dopadu na úroveň stresu. Nakonec jsou diskutována preventivní opatření. |
Jazyk dokumentu:
|
fre |
|
Název zdroje:
|
Le Travail Humain |
Ročník:
|
74 |
Číslo:
|
4 |
Rozsah (stránky):
|
s. 321-340 |
Rok vydání:
|
2011 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
les contraintes de travail |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}