Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 20209
Překlad: Je účinek pracovních úkolů utvářených za podpory výuky závislý na věku?
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: ger
Ročník: 64
Číslo: 4
Rozsah (stránky): s. 355-364
Název zdroje: Zeitschrift für Arbeitswissenschaft
Rok vydání: 2010
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: ist die wirkung lernforderlich
Název: Ist die Wirkung lernförderlich gestalteter Arbeitsaufgaben altersabhängig?
Další názvová informace:
Klíčové slovo: kompetence
úkoly pracovní
věk
výuka
vývoj
vzdělávání profesní
Autor: Richter, F.
Anotace: U pracovníků různých oborů bylo zjišťováno, v jakém rozsahu jsou indikátory profesní kompetence subjektivními svědky vazby mezi úspěchem výuky pro dané úkoly a věkem pracovníků. Rovněž zda prožívané utváření úkolů působí u mladších a starších pracovníků různě. Byl zjištěn velmi pozitivní vliv učení na plnění úkolů, který nebyl omezen věkem. Pouze u cílů profesního vývoje má věk významně negativní vliv.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: