Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Ist die Wirkung lernförderlich gestalteter Arbeitsaufgaben altersabhängig?
Další názvová informace:
Překlad: Je účinek pracovních úkolů utvářených za podpory výuky závislý na věku?
Autor: Richter, F.
Klíčové slovo: kompetence
úkoly pracovní
věk
výuka
vývoj
vzdělávání profesní
Anotace: U pracovníků různých oborů bylo zjišťováno, v jakém rozsahu jsou indikátory profesní kompetence subjektivními svědky vazby mezi úspěchem výuky pro dané úkoly a věkem pracovníků. Rovněž zda prožívané utváření úkolů působí u mladších a starších pracovníků různě. Byl zjištěn velmi pozitivní vliv učení na plnění úkolů, který nebyl omezen věkem. Pouze u cílů profesního vývoje má věk významně negativní vliv.
Jazyk dokumentu: ger
Název zdroje: Zeitschrift für Arbeitswissenschaft
Ročník: 64
Číslo: 4
Rozsah (stránky): s. 355-364
Rok vydání: 2010
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Soubory k článkuist die wirkung lernforderlich
Odborná knihovna VÚBP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@vubp.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}