Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Ist die Wirkung lernförderlich gestalteter Arbeitsaufgaben altersabhängig? |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
Je účinek pracovních úkolů utvářených za podpory výuky závislý na věku? |
Autor:
|
Richter, F. |
Klíčové slovo:
|
kompetence úkoly pracovní věk výuka vývoj vzdělávání profesní |
Anotace:
|
U pracovníků různých oborů bylo zjišťováno, v jakém rozsahu jsou indikátory profesní kompetence subjektivními svědky vazby mezi úspěchem výuky pro dané úkoly a věkem pracovníků. Rovněž zda prožívané utváření úkolů působí u mladších a starších pracovníků různě. Byl zjištěn velmi pozitivní vliv učení na plnění úkolů, který nebyl omezen věkem. Pouze u cílů profesního vývoje má věk významně negativní vliv. |
Jazyk dokumentu:
|
ger |
|
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
ist die wirkung lernforderlich |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}