???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
20209
|
Překlad: |
Je účinek pracovních úkolů utvářených za podpory výuky závislý na věku?
|
Rozšířená anotace: |
|
Jazyk dokumentu: |
ger
|
Ročník: |
64
|
Číslo: |
4
|
Rozsah (stránky): |
s. 355-364
|
Název zdroje: |
Zeitschrift für Arbeitswissenschaft
|
Rok vydání: |
2010
|
Publikovat na bozp-info: |
|
Forma publikování: |
|
Perex: |
|
Datum publikování: |
|
Publikováno na URL: |
|
Připojené soubory: |
ist die wirkung lernforderlich
|
Název: |
Ist die Wirkung lernförderlich gestalteter Arbeitsaufgaben altersabhängig?
|
Další názvová informace: |
|
Klíčové slovo: |
kompetence
úkoly pracovní
věk
výuka
vývoj
vzdělávání profesní
|
Autor: |
Richter, F.
|
Anotace: |
U pracovníků různých oborů bylo zjišťováno, v jakém rozsahu jsou indikátory profesní kompetence subjektivními svědky vazby mezi úspěchem výuky pro dané úkoly a věkem pracovníků. Rovněž zda prožívané utváření úkolů působí u mladších a starších pracovníků různě. Byl zjištěn velmi pozitivní vliv učení na plnění úkolů, který nebyl omezen věkem. Pouze u cílů profesního vývoje má věk významně negativní vliv.
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|