Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Rozhodnutí Rady o povinném použití předpisu Evropské hospodářské komise OSN č. 100 pro schvalování motorových vozidel z hlediska elektrické bezpečnosti : návrh
Překlad názvu:
Zdrojový dokument: EUR-Lex
Číslo periodika: KOM(2010)280  15.6.2010
Rozsah: 7 s.
Anotace: Vzhledem k významu snížení emisí uhlíku pocházejících ze silniční dopravy a k ceně a zabezpečení dodávek ropy mohou být elektromobily (hybridní a čistě elektrická vozidla) reálnou alternativou k tradičním spalovacím motorům využívajícím fosilní paliva. Přijetí tohoto rozhodnutí by bylo významným krokem k zajištění vysoké úrovně veřejné bezpečnosti a řádného fungování vnitřního trhu s elektrickými vozidly, která jsou uváděna na trh ve stále větších množstvích. Podle nové rámcové směrnice (směrnice 2007/46/ES) byl právní rámec pro schvalování typu motorových vozidel rozšířen tak, aby zahrnoval všechna silniční vozidla. Zahrnuje tedy i vozidla s alternativními hnacími ústrojími, jako jsou vozidla s plně elektrickým a hybridním pohonem. Cílem návrhu je zajistit, aby všechna elektrická vozidla uváděná na trh v Evropě byla konstruována podle jednotných bezpečnostních norem, a aby tak chránila uživatele vozidel před kontaktem se součástmi vozidla pod vysokým napětím.
Eur-lex:
Druh: nezadáno
Klíčové slovo: doprava silniční
emise
motory spalovací
pohony elektrické
Jazyk dokumentu: cze
Připojené soubory: Soubory k  právnímu předpisu EUcom2010_0280cs01
Odborná knihovna VÚBP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@vubp.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}