Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 18957
Překlad: Zpětnovazební preference a účinek čekání
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: eng
Ročník: 51
Číslo: 4
Rozsah (stránky): s. 528-538 : 1 obr., 2 tab.
Název zdroje: Human Factors
Rok vydání: 2009
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: feedback preferences and impressions
Název: Feedback preferences and impressions of waiting
Další názvová informace:
Klíčové slovo: displeje
Internet
psychologie práce
vazba zpětná
Autor: Branaghan, Russell J.
Anotace: Ve třech experimentech byl zkoumán účinek různých zpětnovazebních displejů na preference uživatelů, délku čekání, racionalitu čekací doby a další opatření ohledně uživatelských zkušeností. Bylo zjištěno, že model výsledků preference je odlišný od úsudků týkajících se délky. Uživatelé preferovali zpětnou vazbu poskytující více informací. U délky považovali jednodušší rozhraní jako nejracionálnější.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: