Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Observation de l´activité en centre d´appels téléphoniques et limites d´exposition au bruit |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
Pozorování aktivity v call-centrech a limity expozice hluku |
Autor:
|
|
Klíčové slovo:
|
call-centra expozice pracovníků hladiny hluku hluk měření akustická |
Anotace:
|
INRS používá k hodnocení rizika normalizovanou metodologii, která vyžaduje znalost délky přijímání hovorů během pracovního dne. Studie France Telecom Orange ukázala, že tato délka představuje 2 a 3 hodiny denně. Z těchto pozorování se odvozuje maximální regulace zvukové hladiny v telefonických přilbách operátorů. Článek vysvětluje problematiku měření expozice. |
Jazyk dokumentu:
|
fre |
|
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
observation_au bruit |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}