Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Observation de l´activité en centre d´appels téléphoniques et limites d´exposition au bruit
Další názvová informace:
Překlad: Pozorování aktivity v call-centrech a limity expozice hluku
Autor:
Klíčové slovo: call-centra
expozice pracovníků
hladiny hluku
hluk
měření akustická
Anotace: INRS používá k hodnocení rizika normalizovanou metodologii, která vyžaduje znalost délky přijímání hovorů během pracovního dne. Studie France Telecom Orange ukázala, že tato délka představuje 2 a 3 hodiny denně. Z těchto pozorování se odvozuje maximální regulace zvukové hladiny v telefonických přilbách operátorů. Článek vysvětluje problematiku měření expozice.
Jazyk dokumentu: fre
Název zdroje: Hygiéne et Sécurité du Travail
Ročník:
Číslo: 216
Rozsah (stránky): s. 33-39 : 5 obr., 2 tab.
Rok vydání: 2009
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Soubory k článkuobservation_au bruit
Odborná knihovna VÚBP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@vubp.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}