Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 18809
Překlad: Pozorování aktivity v call-centrech a limity expozice hluku
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: fre
Ročník:
Číslo: 216
Rozsah (stránky): s. 33-39 : 5 obr., 2 tab.
Název zdroje: Hygiéne et Sécurité du Travail
Rok vydání: 2009
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: observation_au bruit
Název: Observation de l´activité en centre d´appels téléphoniques et limites d´exposition au bruit
Další názvová informace:
Klíčové slovo: call-centra
expozice pracovníků
hladiny hluku
hluk
měření akustická
Autor:
Anotace: INRS používá k hodnocení rizika normalizovanou metodologii, která vyžaduje znalost délky přijímání hovorů během pracovního dne. Studie France Telecom Orange ukázala, že tato délka představuje 2 a 3 hodiny denně. Z těchto pozorování se odvozuje maximální regulace zvukové hladiny v telefonických přilbách operátorů. Článek vysvětluje problematiku měření expozice.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: