Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Individual differences in route-learning strategy and associated working memory resources
Další názvová informace:
Překlad: Individuální rozdíly ve strategii učení tras a přidružené zdroje funkční paměti
Autor: Baldwin, Carryl L.
Klíčové slovo: cesty
navigace
prostory
prostory venkovní
schopnosti poznávací
strategie
vizualita
zdroje informační
Anotace: Byly zkoumány individuální rozdíly ve strategiích a jejich odpovídající požadavky na vizuálně prostorové versus verbální paměťové zdroje ve virtuálním prostředí. Byly pozorovány různé navigační strategie v každé skupině podle smyslu pro směr (SPS). Osoby se slabým SPS se spoléhaly více na verbální než vizuálně prostorové zdroje. Ty s dobrým SPS se zaměřily opačně.
Jazyk dokumentu: eng
Název zdroje: Human Factors
Ročník: 51
Číslo: 3
Rozsah (stránky): s. 368-377 : 3 obr.
Rok vydání: 2009
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Soubory k článkuindividual differences in route
Odborná knihovna VÚBP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@vubp.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}