Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 18609
Překlad: Individuální rozdíly ve strategii učení tras a přidružené zdroje funkční paměti
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: eng
Ročník: 51
Číslo: 3
Rozsah (stránky): s. 368-377 : 3 obr.
Název zdroje: Human Factors
Rok vydání: 2009
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: individual differences in route
Název: Individual differences in route-learning strategy and associated working memory resources
Další názvová informace:
Klíčové slovo: cesty
navigace
prostory
prostory venkovní
schopnosti poznávací
strategie
vizualita
zdroje informační
Autor: Baldwin, Carryl L.
Anotace: Byly zkoumány individuální rozdíly ve strategiích a jejich odpovídající požadavky na vizuálně prostorové versus verbální paměťové zdroje ve virtuálním prostředí. Byly pozorovány různé navigační strategie v každé skupině podle smyslu pro směr (SPS). Osoby se slabým SPS se spoléhaly více na verbální než vizuálně prostorové zdroje. Ty s dobrým SPS se zaměřily opačně.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: