???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
|
Překlad názvu: |
|
Vydání: |
|
Rok vydání: |
2006
|
Nakladatel: |
Národní observatoř zaměstnanosti a vzdělávání NVF
|
Místo vydání: |
Praha
|
Země vydání: |
Česká republika
|
Jazyk dokumentu: |
cze
|
Název edice: |
|
Číslo části: |
|
Název části: |
|
Označení svazku: |
|
Počet stran: |
41 s. : tab., grafy
|
Další údaje o rozsahu: |
Bibliogr.
|
ISBN: |
|
Recenze: |
|
Lokace: |
|
Připojené soubory: |
ict ve vzděl
|
Název: |
Vliv informačních a komunikačních technologií na další vzdělávání
|
Další názvová informace: |
Working Paper NOZV-NVF č. 3/2006
|
Klíčové slovo: |
technologie informační
technologie komunikační
e-learning
vzdělávání dospělých
gramotnost
věk
vzdělání
Česká republika
kraje
Evropa
|
Autor: |
Matoušková, Zdeňka
Vymazal, Jiří
|
Anotace: |
Studie se nejprve v obecné rovině zabývá vlivem ICT na formy a obsah vzdělávání. Analytická část zkoumá úroveň vybavenosti domácností ČR počítačem a připojením k internetu ve vztahu k průměrné úrovni vybavenosti domácností EU-25 a z hlediska rozdílů mezi jednotlivými typy domácností, typy lokalit a jednotlivými kraji. Pozornost je věnována také digitální gramotnosti, která je zkoumána jako počítačová a internetová gramotnost. Je využito dvou způsobů měření těchto gramotností, nepřímého prostřednictvím využívání počítače a internetu a přímého prostřednictvím sebehodnocení individuálních schopností. Digitální gramotnost je zkoumána z hlediska věku, úrovně vzdělání, postavení na trhu práce. Studie se zabývá také využíváním internetu ke vzdělávacím aktivitám a využíváním počítačů ve výuce pedagogy.
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|