Kniha

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 7044
Překlad názvu:
Vydání: 2. rozš. vyd.
Rok vydání: 2008
Nakladatel: Management Press
Místo vydání: Praha
Země vydání: CZ
Jazyk dokumentu: cze
Název edice:
Číslo části:
Název části:
Označení svazku:
Počet stran: 256 s.
Další údaje o rozsahu:
ISBN: 978-80-7261-178-2
Recenze:
Lokace: VUBP
Připojené soubory: strategie firemni komunikace.0001
strategie firemni komunikace.0002
strategie firemni komunikace.0003
Název: Strategie firemní komunikace
Další názvová informace:
Klíčové slovo: podniky
sdělovače
strategie pracovní
značky
Autor: Horáková, Iveta
Stejskalová, Dita
Škapová, Hana
Anotace: Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: