Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Strategie firemní komunikace |
Další názvová informace:
|
|
Překlad názvu:
|
|
Autor:
|
Horáková, Iveta Stejskalová, Dita Škapová, Hana |
Klíčové slovo:
|
podniky sdělovače strategie pracovní značky |
Anotace:
|
Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy. |
Vydání:
|
2. rozš. vyd. |
Místo vydání:
|
Praha |
Nakladatel:
|
Management Press |
Rok vydání:
|
2008 |
Země vydání:
|
CZ |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název edice:
|
|
Číslo části:
|
|
Název části:
|
|
Označení svazku:
|
|
|
Počet stran:
|
256 s. |
Další údaje o rozsahu:
|
|
ISBN:
|
978-80-7261-178-2 |
Odkaz na dokument (URL):
|
|
Připojené soubory:
|
strategie firemni komunikace.0001 strategie firemni komunikace.0002 strategie firemni komunikace.0003 |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}