???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
7044
|
Překlad názvu: |
|
Vydání: |
2. rozš. vyd.
|
Rok vydání: |
2008
|
Nakladatel: |
Management Press
|
Místo vydání: |
Praha
|
Země vydání: |
CZ
|
Jazyk dokumentu: |
cze
|
Název edice: |
|
Číslo části: |
|
Název části: |
|
Označení svazku: |
|
Počet stran: |
256 s.
|
Další údaje o rozsahu: |
|
ISBN: |
978-80-7261-178-2
|
Recenze: |
|
Lokace: |
VUBP
|
Připojené soubory: |
strategie firemni komunikace.0001
strategie firemni komunikace.0002
strategie firemni komunikace.0003
|
Název: |
Strategie firemní komunikace
|
Další názvová informace: |
|
Klíčové slovo: |
podniky
sdělovače
strategie pracovní
značky
|
Autor: |
Horáková, Iveta
Stejskalová, Dita
Škapová, Hana
|
Anotace: |
Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|