Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Selling off-the-job safety |
Další názvová informace:
|
convincing employers and employees to "buy in" |
Překlad:
|
Prodej bezpečnosti mimo zaměstnání : přesvědčování zaměstnavatelů a zaměstnanců ke koupi |
Autor:
|
Morrison, Kyle W. |
Klíčové slovo:
|
bezpečnost mimopracovní programy |
Anotace:
|
Většina nehod se vyskytuje mimo práci než v práci, dosud se podniky nezaměřovaly na bezpečnost mimo práci. Jedním z úkolů pro bezpečnostní techniky je propagovat mezi zaměstnavateli a zaměstnanci myšlenky také o bezpečnosti mimo práci. Využití lokálních dat o pracovních úrazech lépe odráží vliv zranění mimo práci na podniky. Jakkoli zaměstnavatel investuje do programů bezpečnosti mimo práci, je to pro něj kompenzace v podobě úspor z redukce úrazů mimo práci. Efektivním způsobem, jak usnadnit bezpečnost mimo práci, je sdílení zkušeností mezi zaměstnavateli. |
Jazyk dokumentu:
|
eng |
|
Název zdroje:
|
Safety+Health |
Ročník:
|
179 |
Číslo:
|
3 |
Rozsah (stránky):
|
s. 38-41 |
Rok vydání:
|
2009 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
convincing employers |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}