Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Strategická interní komunikace |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
|
Autor:
|
Kovářová, Jana |
Klíčové slovo:
|
komunikace marketing podniky strategie podnikové zaměstnanci |
Anotace:
|
Původní vedení selhalo ve své tržní strategii a plnění finančních cílů. Rozhodujícím faktorem byla neschopnost dodávat kvalitní a trhem žádané služby. Mimo jiné proto, že zaměstnanci sdíleli pramálo nadšení při jejich poskytování, a že se zapomnělo, že lidský přístup je nedílnou součástí dodávky. Článek se věnuje důležitosti interní komunikace ve firmě. |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název zdroje:
|
Moderní řízení |
Ročník:
|
44 |
Číslo:
|
5 |
Rozsah (stránky):
|
s. 50-52 |
Rok vydání:
|
2009 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
strategicka interni komunikace |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}