Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Strategická interní komunikace
Další názvová informace:
Překlad:
Autor: Kovářová, Jana
Klíčové slovo: komunikace
marketing
podniky
strategie podnikové
zaměstnanci
Anotace: Původní vedení selhalo ve své tržní strategii a plnění finančních cílů. Rozhodujícím faktorem byla neschopnost dodávat kvalitní a trhem žádané služby. Mimo jiné proto, že zaměstnanci sdíleli pramálo nadšení při jejich poskytování, a že se zapomnělo, že lidský přístup je nedílnou součástí dodávky. Článek se věnuje důležitosti interní komunikace ve firmě.
Jazyk dokumentu: cze
Název zdroje: Moderní řízení
Ročník: 44
Číslo: 5
Rozsah (stránky): s. 50-52
Rok vydání: 2009
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Soubory k článkustrategicka interni komunikace
Odborná knihovna VÚBP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@vubp.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}