Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Druhá vlna wellness
Další názvová informace:
Překlad:
Autor:
Klíčové slovo: benefity zaměstnanecké
marketing
nástroje
wellness
Anotace: Wellness je jeden z nejmódnějších trendů posledních pěti let. Patří sem nejrůznější zdravotní a zážitkové programy, dovolené, atd.. V průběhu této inflace se pojem wellness stal všedním marketingovým trikem a ztratil na přitažlivosti.
Jazyk dokumentu:
Název zdroje: Moderní řízení
Ročník: 43
Číslo: 7
Rozsah (stránky): s. 58-59
Rok vydání: 2008
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Soubory k článkudruha vlna wellness
Odborná knihovna VÚBP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@vubp.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}