Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Druhá vlna wellness |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
|
Autor:
|
|
Klíčové slovo:
|
benefity zaměstnanecké marketing nástroje wellness |
Anotace:
|
Wellness je jeden z nejmódnějších trendů posledních pěti let. Patří sem nejrůznější zdravotní a zážitkové programy, dovolené, atd.. V průběhu této inflace se pojem wellness stal všedním marketingovým trikem a ztratil na přitažlivosti. |
Jazyk dokumentu:
|
|
|
Název zdroje:
|
Moderní řízení |
Ročník:
|
43 |
Číslo:
|
7 |
Rozsah (stránky):
|
s. 58-59 |
Rok vydání:
|
2008 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
druha vlna wellness |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}