Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Firemní kultura |
Další názvová informace:
|
základ prosperity nebo problému každé společnosti |
Překlad:
|
|
Autor:
|
Navrátilová, Ludmila |
Klíčové slovo:
|
benchmarking komunikace kultura firemní změny |
Anotace:
|
Kultura je složitým předivem cílů, zvyklostí, morálních norem a pravidel vzájemného chování mezi zaměstnanci firmy a jejími partnery, jejímž jádrem jsou základní hodnoty, uznávané společenstvím firmy. Zaměstnanci své jednání orientují spíše pomocí těchto hodnot než pomocí příkazů a pokynů. Kulturu firmy nelze nařizovat, ovlivňovat nebo měnit vydáním rozhodnutí. Lze ji měnit postupně na základě analýzy dosaženého stavu. |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
firemni kultura |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}