Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Organizační kultura českých výrobních firem |
Další názvová informace:
|
typické obsahy : výsledky empirického výzkumu |
Překlad:
|
|
Autor:
|
Lukášová, Růžena |
Klíčové slovo:
|
Česká republika firmy kultura firemní kultura podniková průzkumy |
Anotace:
|
Organizační kultura je většinou současných autorů chápána jako soubor základních předpokladů, hodnot, postojů a norem chování, které jsou sdíleny v rámci organizace a které se projevují ve vnímání, myšlení, cítění a chování členů organizace a v artefaktech (výtvorech) materiální i nemateriální povahy. Organizační kultura ovlivňuje komunikaci a rozhodování v organizaci, každodenní chování pracovníků a celkovou atmosféru. Má také svou externí funkci - ovlivňuje rovněž chování organizace na trhu a její přizpůsobivost vůči prostředí. To vše výrazně determinuje výkonnost organizace. Článek představuje výsledky empirického výzkumu o organizační kultuře českých výrobních firem. |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název zdroje:
|
Personál |
Ročník:
|
13 |
Číslo:
|
10 |
Rozsah (stránky):
|
s. 16-18 |
Rok vydání:
|
2007 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
organizacni kultura |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}