Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 15887
Překlad:
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: cze
Ročník: 13
Číslo: 10
Rozsah (stránky): s. 16-18
Název zdroje: Personál
Rok vydání: 2007
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: organizacni kultura
Název: Organizační kultura českých výrobních firem
Další názvová informace: typické obsahy : výsledky empirického výzkumu
Klíčové slovo: Česká republika
firmy
kultura firemní
kultura podniková
průzkumy
Autor: Lukášová, Růžena
Anotace: Organizační kultura je většinou současných autorů chápána jako soubor základních předpokladů, hodnot, postojů a norem chování, které jsou sdíleny v rámci organizace a které se projevují ve vnímání, myšlení, cítění a chování členů organizace a v artefaktech (výtvorech) materiální i nemateriální povahy. Organizační kultura ovlivňuje komunikaci a rozhodování v organizaci, každodenní chování pracovníků a celkovou atmosféru. Má také svou externí funkci - ovlivňuje rovněž chování organizace na trhu a její přizpůsobivost vůči prostředí. To vše výrazně determinuje výkonnost organizace. Článek představuje výsledky empirického výzkumu o organizační kultuře českých výrobních firem.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: