Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
The corporate culture survival guide |
Další názvová informace:
|
sense and nonsense about culture change |
Překlad názvu:
|
|
Autor:
|
Schein, Edgar H. |
Klíčové slovo:
|
kultura firemní kultura organizace kultura podniková příručky |
Anotace:
|
Corporate culture is often a disturbing concept. While the existence of culture can be observed in many situations-- simple visits, business negotiations, the merger of two organizations--the concept itself is difficult to grasp. Is it the values the company supports? Is it how people in the company behave toward one another? Is it work practices? And how can it be changed if it seems poorly adapted? The Corporate Culture Survival Guide provides some concrete answers to these questions, based on decades of research and practice by a recognized authority on the subject |
Vydání:
|
1. |
Místo vydání:
|
San Francisco, California |
Nakladatel:
|
Jossey-Bass |
Rok vydání:
|
1994 |
Země vydání:
|
USA |
Jazyk dokumentu:
|
eng |
|
Název edice:
|
|
Číslo části:
|
|
Název části:
|
|
Označení svazku:
|
|
|
Počet stran:
|
211 s. |
Další údaje o rozsahu:
|
|
ISBN:
|
0-7879-4699-0 |
Odkaz na dokument (URL):
|
|
Připojené soubory:
|
the corporate culture |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}