Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Špatný marketing |
Další názvová informace:
|
příčiny a léčení |
Překlad:
|
|
Autor:
|
Christensen, C. M. |
Klíčové slovo:
|
marketing produkty značky trhy |
Anotace:
|
Autoři článku se zaměřili na to, jakým způsoby a principy segmentace trhu. Věnují se tvorbě nových produktů, které by měli mít pro zákazníky trvalou hodnotu, a vybudování nových obchodních značek, které dokáží podpořit a udržitelný a ziskový růst pro firmu. |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název zdroje:
|
Moderní řízení |
Ročník:
|
41 |
Číslo:
|
7 |
Rozsah (stránky):
|
s. 9-13 |
Rok vydání:
|
2006 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
spatny_marketing.pdf |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}