Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 13958
Překlad:
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: cze
Ročník: 41
Číslo: 7
Rozsah (stránky): s. 6-8
Název zdroje: Moderní řízení
Rok vydání: 2006
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: marketing_podle_kotlera.pdf
Název: Marketing podle Kotlera
Další názvová informace:
Klíčové slovo: marketing
prodej
reklama
strategie marketingové
trhy
Autor: Náhlovský, Pavel
Anotace: Článek zachycuje nejdůležitější myšlenky a postřehy Philipa Kotlera, významné osobnosti strategického marketingu. Zúčastnil se summitu, který se konal koncem května v Praze a jehož téma bylo "Jak v dnešní době konkurovat : nové marketingové a prodejní strategie a taktiky". Stěžejními tématy jsou trh, reklama, prodej vs. marketing a marketingové strategie.
Bezpečnostní úroveň: 0
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: