Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Marketing podle Kotlera |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
|
Autor:
|
Náhlovský, Pavel |
Klíčové slovo:
|
marketing prodej reklama strategie marketingové trhy |
Anotace:
|
Článek zachycuje nejdůležitější myšlenky a postřehy Philipa Kotlera, významné osobnosti strategického marketingu. Zúčastnil se summitu, který se konal koncem května v Praze a jehož téma bylo "Jak v dnešní době konkurovat : nové marketingové a prodejní strategie a taktiky". Stěžejními tématy jsou trh, reklama, prodej vs. marketing a marketingové strategie. |
Jazyk dokumentu:
|
cze |
|
Název zdroje:
|
Moderní řízení |
Ročník:
|
41 |
Číslo:
|
7 |
Rozsah (stránky):
|
s. 6-8 |
Rok vydání:
|
2006 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
marketing_podle_kotlera.pdf |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}