Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Vers une psychologie ergonomique du bien-etre et des émotions
Další názvová informace: les effets du contrôle dans les centres d´appels
Překlad: Za ergonomickou psychologii pohody a emocí : účinky kontroly v call-centrech
Autor: Grosjean, V.
Klíčové slovo: call-centra
emoce
pohoda pracovní
Anotace: Účinky na emocionálně intenzivní práci v call-centrech. Reakce operátora při stálé kontrole, kterou informatika umožňuje v této oblasti. Použita specifická metodologie, zaměřená na hodnocení pohody. Závěrem zdůrazněna nutnost omezení významu kontrol zvláště tehdy, vyžaduje-li úkol určitou kreativitu. Zaměstnanci nadto trpí zásahy managementu a kontroly chápou jako vměšování.
Jazyk dokumentu: fre
Název zdroje: Le Travail Humain
Ročník: 68
Číslo: 4
Rozsah (stránky): s. 355-378 : 2 obr., 1 tab., lit.
Rok vydání: 2005
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Soubory k článkuvers_une_psychologie.pdf
Odborná knihovna VÚBP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@vubp.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}