Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Vers une psychologie ergonomique du bien-etre et des émotions |
Další názvová informace:
|
les effets du contrôle dans les centres d´appels |
Překlad:
|
Za ergonomickou psychologii pohody a emocí : účinky kontroly v call-centrech |
Autor:
|
Grosjean, V. |
Klíčové slovo:
|
call-centra emoce pohoda pracovní |
Anotace:
|
Účinky na emocionálně intenzivní práci v call-centrech. Reakce operátora při stálé kontrole, kterou informatika umožňuje v této oblasti. Použita specifická metodologie, zaměřená na hodnocení pohody. Závěrem zdůrazněna nutnost omezení významu kontrol zvláště tehdy, vyžaduje-li úkol určitou kreativitu. Zaměstnanci nadto trpí zásahy managementu a kontroly chápou jako vměšování. |
Jazyk dokumentu:
|
fre |
|
Název zdroje:
|
Le Travail Humain |
Ročník:
|
68 |
Číslo:
|
4 |
Rozsah (stránky):
|
s. 355-378 : 2 obr., 1 tab., lit. |
Rok vydání:
|
2005 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
vers_une_psychologie.pdf |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}