Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 13240
Překlad: Za ergonomickou psychologii pohody a emocí : účinky kontroly v call-centrech
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: fre
Ročník: 68
Číslo: 4
Rozsah (stránky): s. 355-378 : 2 obr., 1 tab., lit.
Název zdroje: Le Travail Humain
Rok vydání: 2005
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: vers_une_psychologie.pdf
Název: Vers une psychologie ergonomique du bien-etre et des émotions
Další názvová informace: les effets du contrôle dans les centres d´appels
Klíčové slovo: call-centra
emoce
pohoda pracovní
Autor: Grosjean, V.
Anotace: Účinky na emocionálně intenzivní práci v call-centrech. Reakce operátora při stálé kontrole, kterou informatika umožňuje v této oblasti. Použita specifická metodologie, zaměřená na hodnocení pohody. Závěrem zdůrazněna nutnost omezení významu kontrol zvláště tehdy, vyžaduje-li úkol určitou kreativitu. Zaměstnanci nadto trpí zásahy managementu a kontroly chápou jako vměšování.
Bezpečnostní úroveň: 0
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: