???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
13240
|
Překlad: |
Za ergonomickou psychologii pohody a emocí : účinky kontroly v call-centrech
|
Rozšířená anotace: |
|
Jazyk dokumentu: |
fre
|
Ročník: |
68
|
Číslo: |
4
|
Rozsah (stránky): |
s. 355-378 : 2 obr., 1 tab., lit.
|
Název zdroje: |
Le Travail Humain
|
Rok vydání: |
2005
|
Publikovat na bozp-info: |
|
Forma publikování: |
|
Perex: |
|
Datum publikování: |
|
Publikováno na URL: |
|
Připojené soubory: |
vers_une_psychologie.pdf
|
Název: |
Vers une psychologie ergonomique du bien-etre et des émotions
|
Další názvová informace: |
les effets du contrôle dans les centres d´appels
|
Klíčové slovo: |
call-centra
emoce
pohoda pracovní
|
Autor: |
Grosjean, V.
|
Anotace: |
Účinky na emocionálně intenzivní práci v call-centrech. Reakce operátora při stálé kontrole, kterou informatika umožňuje v této oblasti. Použita specifická metodologie, zaměřená na hodnocení pohody. Závěrem zdůrazněna nutnost omezení významu kontrol zvláště tehdy, vyžaduje-li úkol určitou kreativitu. Zaměstnanci nadto trpí zásahy managementu a kontroly chápou jako vměšování.
|
Bezpečnostní úroveň: |
0
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|