Klíčové slovo
???persistent.caption.title???
???persistent.caption.value???
ID EBOZP:
Heslo v EBOZP:
Definice v EBOZP :
Položka:
reklama
Popis:
Platnost:
ano
Příbuzné dokumenty:
Marketing podle Kotlera
Návrh směrnice Evropského parlamentu a Rady o klamavé a srovnávací reklamě. V Bruselu dne 19.05.2006 KOM(2006) 222 v konečném znění
Personál - 2007/03
Personál - 2007/04
Sdělení Komise Evropskému parlamentu podle čl. 251 odst. 2 druhého pododstavce Smlouvy o ES týkající se společného postoje Rady k přijetí návrhu směrnice Evropského parlamentu a Rady, kterým se mění směrnice Rady 89/552/EHS o koordinaci některých právních a správních předpisů členských států upravujících provozování televizního vysílání (směrnice o audiovizuálních mediálních službách)
Zpráva o provádění směrnice o reklamě na tabákové výrobky (2003/33/ES) : zpráva Komise Radě, Evropskému parlamentu, Evropskému hospodářskému a sociálnímu výboru a Výboru regionů
Poznatky z kontrolní činnosti dodržování předpisů při výkonu umělecké, kulturní, sportovní nebo reklamní činnosti dítěte prováděné v roce 2008 Oblastním inspektorátem práce pro hlavní město Prahu
Photoshop CS2 pro reklamu a marketing : tajemství odhalená zkušeným matadoremk zábavní reklamy
Sociální marketing
Reklama
Reklama
Marketingová komunikace
Psychologie reklamy
Chování zákazníka