Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Studie der Fachhochschule Darmstadt über den Umgang mit aggressiven und schwierigen Kunden |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
Studie oborové vysoké školy v Darmstadtu o zacházení s agresivními a obtížnými zákazníky |
Autor:
|
Neu, M. |
Klíčové slovo:
|
agresivita opatření bezpečnostní psychologie zákaznící |
Anotace:
|
Násilí mezi zákazníky. Dotazníková akce v odvětví služeb. Počet konfliktních situací. Jejich druh. Důsledky pro podniky. Opatření ke snižování napětí mezi pracovníky a zákazníky. Technická zabezpečení a opatření ke zvládání konfliktů. |
Jazyk dokumentu:
|
ger |
|
Název zdroje:
|
Sicher ist Sicher |
Ročník:
|
|
Číslo:
|
5 |
Rozsah (stránky):
|
s. 212-215 |
Rok vydání:
|
2005 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
studie_der_fachhochschule_darmstadt.pdf |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}