Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 12620
Překlad: Studie oborové vysoké školy v Darmstadtu o zacházení s agresivními a obtížnými zákazníky
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: ger
Ročník:
Číslo: 5
Rozsah (stránky): s. 212-215
Název zdroje: Sicher ist Sicher
Rok vydání: 2005
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: studie_der_fachhochschule_darmstadt.pdf
Název: Studie der Fachhochschule Darmstadt über den Umgang mit aggressiven und schwierigen Kunden
Další názvová informace:
Klíčové slovo: agresivita
opatření bezpečnostní
psychologie
zákaznící
Autor: Neu, M.
Anotace: Násilí mezi zákazníky. Dotazníková akce v odvětví služeb. Počet konfliktních situací. Jejich druh. Důsledky pro podniky.  Opatření ke snižování napětí mezi pracovníky a zákazníky. Technická zabezpečení a opatření ke zvládání konfliktů.
Bezpečnostní úroveň: 10
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: