???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Anotace: |
Cílem návrhu je snížit obsah síry v lodních palivech, a tím snížit dopad emisí oxidu siřičitého a částic z plavidel na acidifikaci a lidské zdraví. Společný postoj obsahoval následující limity pro síru: 1,5% limit pro síru u paliv používaných všemi plavidly v Baltském moři (2006), Severním moři a v průlivu La Manche (2007) v souladu s kontrolními oblastmi pro emise SOx schválenými Mezinárodní námořní organizací; 1,5% limit pro síru u paliv používaných osobními plavidly při pravidelných službách z jakéhokoli přístavu EU a do něj (2006); 0,1% limit pro síru u paliv používaných plavidly vnitrozemské plavby a plavidly uvázanými v přístavech EU (2010).
|
Číslo periodika: |
KOM(2005) 212 17.05.2005
|
Jazyk dokumentu: |
cze
|
Překlad názvu: |
|
Rozsah: |
3 s.
|
Zdrojový dokument: |
Úřední věstník Evropské unie
|
Připojené soubory: |
com2005_0212cs01
|
Název: |
Stanovisko Komise podle čl. 251 odst. 2 třetího pododstavce písm. c) Smlouvy o ES ke změnám navrženým Evropským parlamentem týkajícím se společného postoje Rady v souvislosti s návrhem Směrnice Evropského parlamentu a Rady, kterou se mění směrnice 1999/32/ES, pokud jde o obsah síry v lodních palivech, kterým/kterou se mění návrh Komise podle čl. 250 odst. 2 Smlouvy o ES. V Bruselu dne 17.05.2005 KOM(2005) 212 v konečném znění
|
Další názvová informace: |
|
Klíčové slovo: |
emise
oxid siřičitý
paliva
paliva lodní
síra
|
Autor: |
|
Anotace: |
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
Stanoviska
|
Konsolidované znění: |
|
Eur-lex: |
|