Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
The effects of using emotions to optimize virtual reality training |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
Vliv využití emocí na optimalizaci tréninku ve virtuální realitě |
Autor:
|
Hannah, Richard |
Klíčové slovo:
|
realita virtuální školení bezpečnosti práce emoce efektivita znalosti uchovávání |
Anotace:
|
Účelem této studie bylo prozkoumat vliv emočně působících videí na uchování znalostí a potenciál přenosu učení u dospělých studentů, kteří se účastní kurzů počítačové výuky (CBT) ve virtuální realitě (VR) o povědomí o omezených prostorech. Záměrem bylo optimalizovat cvičení VR, která se používají na podporu pracovníků v energetickém průmyslu, kteří se školí v bezpečnostních školících radách. Experimentální skupina absolvovala kurz CBT rozšířený o cvičení VR a pracovně relevantní videa navržená tak, aby vzbudila emocionální reakci. Účastníci v kontrolní skupině absolvovali stejný kurz CBT s cvičeními VR, ale bez videí. Kvantitativní analýza byla provedena na základě údajů získaných z následného kvízu dodaného 3 dny po ukončení kurzu. Údaje z kvízu byly analyzovány s cílem zjistit, zda u experimentální skupiny došlo k většímu uchování znalostí, a tedy k většímu potenciálu pro přenos učení než u kontrolní skupiny. Výsledky zjistily nestatisticky významný vztah mezi skupinami a poskytly náhled na to, zda a jak využívat emoce jako podnět v bezpečnostních kampaních a školeních. |
Jazyk dokumentu:
|
eng |
|
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
The effects of using emotions |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}