Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
We cannot fix what we do not see |
Další názvová informace:
|
the lifesaving power of visual literacy |
Překlad:
|
Nemůžeme napravit to, co nevidíme: záchranná síla vizuální gramotnosti |
Autor:
|
Pontsler, Doug |
Klíčové slovo:
|
gramotnost vizuální prostředí pracovní vnímání rizik vjemy zrakové |
Anotace:
|
Identifikace nebezpečí na pracovišti může být náročná z mnoha důvodů. Například pracoviště může být pro pracovníky natolik známé, že přehlížejí nebezpečí, která mají na očích a která mohou ovlivnit jejich bezpečnost i bezpečnost ostatních. Lidé někdy nedokážou rozpoznat nebezpečí, která jsou přímo před nimi. Vizuální gramotnost je definována jako schopnost číst, psát a vytvářet vizuální obrazy. Je to pojem, který se obvykle vztahuje k umění a designu, ale má mnohem širší uplatnění. Vizuální gramotnost se týká toho, jak a co vidíme, jak určujeme, co to znamená, a jaké kroky v důsledku toho podnikáme. Tento článek pojednává o využití vizuální gramotnosti ke zlepšení identifikace nebezpečí a snižování rizik. Použití stejných nástrojů, které používají umělci, historici umění, učitelé a další k pochopení uměleckého díla, může pomoci také pracovníkům identifikovat nebezpečí, která existují v jejich okolí. |
Jazyk dokumentu:
|
eng |
|
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
We cannot fix |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}