Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Intervenční opatření u zaměstnanců vystavených náročné komunikaci s klienty ve veřejné správě jako prevence psychosociálních rizik při práci |
Podnázev:
|
|
Název a podnázev v AJ:
|
Possibilities of intervention measures for employees exposed to difficult communication with clients in public administration with a focus on employment offices |
Autor:
|
Bátrlová, Kateřina Lipšová, Vladimíra Murza, Jana Mrázová, Karolina |
Druh výsledku:
|
NmetS |
Klíčové slovo:
|
rizika psychosociální komunikace intervence zdraví duševní stres podmínky pracovní zátěž pracovní |
Anotace:
|
Tato metodika je zaměřena na intervenční opatření pro zaměstnance veřejné správy vystavené náročné komunikaci s klienty. Jejím hlavním cílem je identifikace psychosociálních rizik spojených s přímou komunikací s klienty a návrh konkrétních preventivních opatření, která přispívají ke snížení stresu a psychické zátěže zaměstnanců. Metodika se zaměřuje na primární, sekundární a terciární intervence, jejichž úkolem je eliminovat rizikové faktory na pracovišti, posílit psychickou odolnost zaměstnanců a nabídnout řešení pro ty, kteří již psychosociálními riziky trpí. Implementace metodiky může významně přispět ke zlepšení pracovního prostředí, snížení fluktuace a nemocnosti a zlepšení kvality poskytovaných služeb. |
Název projektu:
|
Možnosti intervenčních opatření u zaměstnanců vystavených náročné komunikaci s klienty ve veřejné správě se zaměřením na úřady práce |
Číslo projektu:
|
10-S4-2021-VUBP |
Typ projektu:
|
Institucionální podpora MPSV |
Nakladatel:
|
Výzkumný ústav bezpečnosti práce |
Rok vydání:
|
2024 |
Počet stran:
|
68 |
|
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}