???persistent.caption.title??? | ???persistent.caption.value??? |
---|---|
Datum publikování: | |
URL: |
https://vubp.cz/soubory/vyzkum/projekty/11-S4-2021-VUBP/SW006-2021-2D-BOZP-Poraneni-ostrym-predmetem.pdf https://www.vrsafe.cz/aplikace-2d/poraneni-ostrym-predmetem/ |
Připojené soubory: |
SW006-2021-2D-BOZP-Poraneni-ostrym-predmetem |
Název zdroje: | |
Ročník: |
|
Číslo projektu: |
11-S4-2021-VUBP |
Rozsah (stránky): |
nezadáno |
Rok vydání: |
2021 |
Název a podnázev v AJ: |
2D OSH Healthcare - Injuries from a sharp object |
Druh výsledku: |
R |
Podnázev: |
2D aplikace |
Název projektu: |
Virtuální realita v BOZP |
Počet stran: | |
Nakladatel: |
Výzkumný ústav bezpečnosti práce |
Typ projektu: |
Institucionální podpora MPSV |
Název projektu: |
Virtuální realita v BOZP |
Název: |
2DR BOZP zdravotnictví - Poranění ostrým předmětem |
Další názvová informace: | |
Klíčové slovo: |
realita virtuální školení vzdělávání koronavirus rizika zdravotní prostředky ochranné předměty ostré |
Autor: |
Cidlinová, Anna Bárdy, Marek |
Anotace: |
Aplikace napomáhá k rychlejšímu a efektivnějšímu zaškolení a otestování pracovníků v situaci poranění ostrým předmětem. Díky její dostupnosti je možné zaškolit více pracovníků najednou. Dále lze využívat aplikaci jako nápovědu, při provádění úkonu. Lze využít kombinaci virtuálního tréninku a 2D testování. Její hlavní účel je osvojení a prohloubení získaných znalostí a dovedností z předešlé tréninkové části. Aplikace sama kontroluje a vyhodnocuje, zda uživatel prošel kompletní testovací částí a je připraven tento proces vykonávat nebo je potřeba opakované školení. Současně redukuje čas školitele a tím lze zmírnit celkové náklady. Další výhodou je interaktivní zpracování, které je efektivnější při tvorbě dovedností uživatele než papírové příručky. |
Bezpečnostní úroveň: | |
Druh: |
nezadáno |
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|