???persistent.caption.title??? | ???persistent.caption.value??? |
---|---|
Datum publikování: | |
URL: |
https://library.iated.org/view/KELISEK2023VIR |
Připojené soubory: | |
Název zdroje: | |
Ročník: |
|
Číslo projektu: |
11-S4-2021-VUBP |
Rozsah (stránky): |
nezadáno |
Rok vydání: |
2023 |
Název a podnázev v AJ: |
|
Druh výsledku: |
Jost |
Podnázev: |
|
Název projektu: |
Virtuální realita v BOZP |
Počet stran: | |
Nakladatel: |
IATED |
Typ projektu: |
Institucionální podpora MPSV |
Název projektu: |
Virtuální realita v BOZP |
Název: |
Virtual reality education in high school health studies as a prerequisite for increasing the level of security in municipalities |
Další názvová informace: | |
Klíčové slovo: |
realita virtuální vzdělávání výuka školy střední zdravotnictví dovednosti |
Autor: |
Kelíšek, Alexander Kubás, Jozef Hollá, Katarína Cidlinová, Anna |
Anotace: |
Virtuální realita je moderní technologie, která vytváří umělý 3D svět, v němž se uživatel může interaktivně pohybovat a komunikovat pomocí speciálních zařízení, jako jsou náhlavní soupravy VR. V oblasti vzdělávání je virtuální realita stále populárnější, protože nabízí interaktivní a realistické prostředí pro zkoumání a učení se různým oborům a získávání praktických dovedností. Moderní metody výuky prostřednictvím virtuální reality jsou navrženy tak, aby studentům umožnily aktivnější účast a zlepšily jejich zkušenosti s učením. Několik mezinárodních studií poukazuje na skutečnost, že virtuální realita ve vzdělávání přináší více pozitivních než negativních faktorů. V podmínkách Fakulty bezpečnostního inženýrství Žilinské univerzity máme k dispozici několik výukových scénářů z lékařského prostředí. Necháváme studenty středních zdravotnických škol tyto scénáře vyzkoušet a následně je necháme vyplnit dotazník, kde mohli vyjádřit míru spokojenosti s touto formou vzdělávání. V článku autoři popisují výsledky dotazníkového šetření o využití virtuální reality ve výuce, které bylo provedeno mezi studenty středních zdravotnických škol na území Slovenské republiky. Na základě odpovědí byly ověřeny hypotézy, které jsme si stanovili před distribucí dotazníků. |
Bezpečnostní úroveň: | |
Druh: |
nezadáno |
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|