Článek

???persistent.caption.title??? ???persistent.caption.value???
Clavius tčíslo: 58392
Překlad: Jsou aplikace virtuální reality efektivní pro školení a vzdělávání v oblasti bezpečnosti práce ve stavebnictví? systematický přehled a metaanalýza
Rozšířená anotace:
Jazyk dokumentu: eng
Ročník:
Číslo: 88
Rozsah (stránky): 230-243
Název zdroje: Journal of Safety Research
Rok vydání: 2024
Publikovat na bozp-info:
Forma publikování:
Perex:
Datum publikování:
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Are virtual reality applications effective
Název: Are virtual reality applications effective for construction safety training and education?
Další názvová informace: a systematic review and meta-analysis
Klíčové slovo: realita virtuální
stavebnictví
vzdělávání
školení
analýzy
Autor: Man, Siu Shing
Anotace: Virtuální realita (VR) si získává pozornost v oblasti školení bezpečnosti práce ve stavebnictví, protože umožňuje uživatelům simulovat skutečné činnosti bez rizik, která jsou s nimi spojena. Odborná studie, která by komplexně popisovala účinnost VR při školení a vzdělávání v oblasti bezpečnosti práce ve stavebnictví (CSTE), však chybí. Tato studie poskytuje systematický přehled výzkumu týkajícího se aplikací VR pro BOZP ve stavebnictví za posledních deset let s využitím technik metaanalýzy. Výsledky ukázaly, že VR je při školení a vzdělávání ve stavebnictví výrazně účinnější než tradiční metody. Účinnost VR byla o 0,593, 0,432 a 0,777 vyšší než účinnost tradičních metod v případě měření chování, dovedností a zkušeností.
Bezpečnostní úroveň:
Druh: nezadáno
Odkaz na dokument (URL):
Původní znění: