???persistent.caption.title??? |
???persistent.caption.value??? |
|
Clavius tčíslo: |
58392
|
Překlad: |
Jsou aplikace virtuální reality efektivní pro školení a vzdělávání v oblasti bezpečnosti práce ve stavebnictví? systematický přehled a metaanalýza
|
Rozšířená anotace: |
|
Jazyk dokumentu: |
eng
|
Ročník: |
|
Číslo: |
88
|
Rozsah (stránky): |
230-243
|
Název zdroje: |
Journal of Safety Research
|
Rok vydání: |
2024
|
Publikovat na bozp-info: |
|
Forma publikování: |
|
Perex: |
|
Datum publikování: |
|
Publikováno na URL: |
|
Připojené soubory: |
Are virtual reality applications effective
|
Název: |
Are virtual reality applications effective for construction safety training and education?
|
Další názvová informace: |
a systematic review and meta-analysis
|
Klíčové slovo: |
realita virtuální
stavebnictví
vzdělávání
školení
analýzy
|
Autor: |
Man, Siu Shing
|
Anotace: |
Virtuální realita (VR) si získává pozornost v oblasti školení bezpečnosti práce ve stavebnictví, protože umožňuje uživatelům simulovat skutečné činnosti bez rizik, která jsou s nimi spojena. Odborná studie, která by komplexně popisovala účinnost VR při školení a vzdělávání v oblasti bezpečnosti práce ve stavebnictví (CSTE), však chybí. Tato studie poskytuje systematický přehled výzkumu týkajícího se aplikací VR pro BOZP ve stavebnictví za posledních deset let s využitím technik metaanalýzy. Výsledky ukázaly, že VR je při školení a vzdělávání ve stavebnictví výrazně účinnější než tradiční metody. Účinnost VR byla o 0,593, 0,432 a 0,777 vyšší než účinnost tradičních metod v případě měření chování, dovedností a zkušeností.
|
Bezpečnostní úroveň: |
|
Druh: |
nezadáno
|
Odkaz na dokument (URL): |
|
Původní znění: |
|