Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
 
Zavřít režim celé obrazovky
Název: Respektloses Verhalten der Kundschaft als Herausforderung für Unternehmen und Beschäftigte
Další názvová informace:
Překlad: Neuctivé chování zákazníků jako výzva pro firmy a zaměstnance
Autor: Kock,Klaus
Kutzner, Edelgard
Ulland,Ninja
Klíčové slovo: zákazníci
chování
služby
pracovníci
komunikace mezilidská
interakce
projekty
Anotace: Práce v prodeji neznamená jen orientovat se ve zboží a cenách. Zaměstnanci, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníky, musí být citliví, flexibilní a přizpůsobovat se zákazníkům. Pro mnoho obchodníků je jednání s lidmi to, co pro ně dělá práci v maloobchodě zajímavou. V posledních letech si však stále častěji stěžují na neúctu ze strany zákazníků. To byl důvod pro zahájení projektu RespectWork. Respekt je totiž základem práce v prodeji a obchodu. Zatím byla zpracována analýza interakce mezi zaměstnanci a zákazníky, která je posuzována nad rámec subjektivního pohledu. V úvahu jsou brány rámcové podmínky interakce, aby se zjistily možnosti změny poměrů, zejména organizačních podmínek nebo pravidel pro zacházení se zákazníky.
Jazyk dokumentu: ger
Název zdroje: Sicher ist Sicher
Ročník: 73
Číslo: 5
Rozsah (stránky): s. 174-179
Rok vydání: 2022
Publikováno na URL:
Připojené soubory: Soubory k článkuRespektloses Verhalten
Odborná knihovna VÚBP, Jeruzalémská 1283/9, 110 00 Praha 1, E-mail: knihovna@vubp.cz
Tento výsledek byl finančně podpořen z institucionální podpory na dlouhodobý koncepční rozvoj výzkumné organizace na léta 2018–2022 a je součástí výzkumného úkolu 05-S4-2021-VÚBP Zefektivnění vyhledávání v digitálním archivu BOZP Safe a propojení s Encyklopedií BOZP, řešeného Výzkumným ústavem bezpečnosti práce, v. v. i., v letech 2021–2022.
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}
{{job.message}} {{job.fileName}}