Prohlížeč má zakázaný Javascript. Prosím, povolte ho pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Prohlížeč má zakázané cookies. Prosím, povolte je pro plnou funkčnost systému a obnovte stránku.
Zavřít režim celé obrazovky
Název:
|
Respektloses Verhalten der Kundschaft als Herausforderung für Unternehmen und Beschäftigte |
Další názvová informace:
|
|
Překlad:
|
Neuctivé chování zákazníků jako výzva pro firmy a zaměstnance |
Autor:
|
Kock,Klaus Kutzner, Edelgard Ulland,Ninja |
Klíčové slovo:
|
zákazníci chování služby pracovníci komunikace mezilidská interakce projekty |
Anotace:
|
Práce v prodeji neznamená jen orientovat se ve zboží a cenách. Zaměstnanci, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníky, musí být citliví, flexibilní a přizpůsobovat se zákazníkům. Pro mnoho obchodníků je jednání s lidmi to, co pro ně dělá práci v maloobchodě zajímavou. V posledních letech si však stále častěji stěžují na neúctu ze strany zákazníků. To byl důvod pro zahájení projektu RespectWork. Respekt je totiž základem práce v prodeji a obchodu. Zatím byla zpracována analýza interakce mezi zaměstnanci a zákazníky, která je posuzována nad rámec subjektivního pohledu. V úvahu jsou brány rámcové podmínky interakce, aby se zjistily možnosti změny poměrů, zejména organizačních podmínek nebo pravidel pro zacházení se zákazníky. |
Jazyk dokumentu:
|
ger |
|
Název zdroje:
|
Sicher ist Sicher |
Ročník:
|
73 |
Číslo:
|
5 |
Rozsah (stránky):
|
s. 174-179 |
Rok vydání:
|
2022 |
|
Publikováno na URL:
|
|
Připojené soubory:
|
Respektloses Verhalten |
|
|
|
{{'asyncop.tasklist' | i18n}}